ΥΛΙΚΑ
10 μπισκότα σαβουαγιάρ
4 ποτήρια γάλα
4 κουταλιές της σούπας ζάχαρη
5 κουταλιές της σούπας κορν φλάουρ
Καρπούζι, κομμένο σε κύβους
Χαλεπιανό, για το γαρνίρισμα
Για το σιρόπι:
1 φλιτζάνι τσαγιού χυμό καρπουζιού
1 φλιτζάνι τσαγιού ζάχαρη
2 ξυλάκια κανέλα
ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Τοποθετούμε τα μπισκότα σαβουαγιάρ σε ένα πυρέξ.
Σε μια κατσαρόλα βάζουμε το γάλα, το κορν φλάουρ και τη ζάχαρη. Ανακατεύουμε συνεχώς σε μέτρια φωτιά μέχρι να δέσει και να σχηματιστεί μια λεία, παχύρρευστη κρέμα.
Αφήνουμε την κρέμα να κρυώσει και στη συνέχεια προσθέτουμε τους κύβους καρπουζιού, ανακατεύοντας απαλά. Απλώνουμε την κρέμα πάνω από τα σαβουαγιάρ.
Για το σιρόπι, βάζουμε σε μια μικρή κατσαρόλα τον χυμό καρπουζιού, τη ζάχαρη και τα ξυλάκια κανέλας. Βράζουμε μέχρι να δέσει ελαφρά και να αποκτήσει σιροπιαστή υφή. Αφαιρούμε τα ξυλάκια κανέλας και αφήνουμε το σιρόπι να κρυώσει.
Περιχύνουμε την κρέμα με το σιρόπι καρπουζιού και πασπαλίζουμε με χαλεπιανό πριν από το σερβίρισμα.
Κέντρο Παπάς (Φρέναρος)
